Sunday, August 14, 2011

bloody day

hehe..some one say to me..
kau da tersasar jauh dari landasan mil..
yeah..i guess that person is true...

bloody day..sigh...

*******

tangan aku kosong..
tiada apa2 yang aku pegang..
yeah...
aku terlepas lagi...
terlepas dari bimbingan cikgu..
dan aku tertinggal kebelakang...

*****

sigh..
kesalahan demi kesalahan..
kemungkaran demi kemungkaran..
kegelapan semakin pekat...
cahaya semakin suram...
pandangan semakin kabur...
kaki semakin goyah..
hati semakin membatu..
dan merekah..
yeah..

sometime we cant handle some part of life..
but inside in the heart, people know already...
who is good and evil...
but still want to do the evil thing..
or...you are the evil yourself??

****

tangan terkapai2..
mencari2 ihsan..
sungguh sudah diduga badai ini.
dan sudah di duga juga kemampuan ini.
aku jatuh lagi..
lagi..
dan lagi...

bloody day..
the heart still crying..
the wound wont healing..
the doctor wont coming..
and im here...
learn without book..
looking in the black..
talking without voice..
its really bloody day...

*******

life is not simple as dreaming..
God want us to learn from what Him decide to us..
and He want us to close to him...
is it hard???
bloody day...
clean the blood already and back to Allah!!!!!..
that is the only way!...

***

yeah..
kita bukan tuhan untuk menentukan sesuatu perkara..
kita hanya manusia yang perlu menerima apa kehendakNya..
berlapangdadalah..

u will find the way..


(p/s: kalau tak paham ape aku tulis takpe...cz aku merepek dan membantai je dalam penulisan)

No comments:

Post a Comment