Thursday, April 5, 2012

hand

bismillah...



 Maka nikmat Tuhan kamu yang manakah yang kamu dustakan?
(surah ar-Rahman, ayat yang diulang2)



tangan..
anugerah tuhan yang sangat berharga...
dan di tarik seketika sedikit nikmatnya dari ku...
dan ofkos la Allah yang tarik...

salah aku gak...
sampai bertahun2 aku terpaksa tahan nafsu aku untuk liar dan mengganas kat lua...
sampai badan aku naik dari lidi da jadi pokok!...

salah aku gak...
degil masa kecik2...
panjat itu ini...terjatuh...PAP!!!!
patah..~

rindu aku nk lasak mcm dulu...
dulu aku beraksi, sekarang aku tgk je...
dulu aku di gelanggang..sekarang aku ditepi je..

yakin tu pasti...dah takde!...
cz setian kali gune tangan asek risau je..
pike ok ke tak...larat ke tak...

tapi bile da jemu pike...HAA!!!..
buatkan aje semua benda...haha..sampai tangan aku merana...
tapi aku puas walau sengsara sementara menahan seksa...

tapi, nasihat aku kepada mereka yang tangannye still ori,
buat lah selagi mampu..
jangan duduk je depan laptop...
kembalikan kehidupan sebenar...
aku rindukan kawan2 yang boleh diajak ke medan juang bersama...

bersyukurlah...

No comments:

Post a Comment